ایسر از گوشی و پروژکتور غول Predator رونمایی کرد!

0
963
گوشی هوشمند ایسر Predator 6
غول هوشمند ایسر Predator 6

گوشی ایسر Predator 6
رونمایی از گوشی ایسر Predator 6

گوشی هوشمند Predator 6

گوشی و پروژکتور مخصوص بازی جدید ایسر ملقب به Predator، بزرگ، قدرتمند و طراحی شده برای گیمرها می باشد.

در ادامه با دنیای دیجیتال نوبیس همراه باشید.

این کمپانی اعلام کرد که از گوشی گیمینگ Predator 6  و همینطور پروژکتور گیمینگ Predator روز چهارشنبه یعنی امروز در نمایشگاه IFA برلین رونمایی خواهد کرد.

اولین سوال این است که اسمارت فون گیمینگ Predator 6 چه چیزی را به عنوان یک گوشی هوشمند به گیمرها عرضه خواهد کرد؟ اول، این گوشی دارای یک صفحه نمایشگر بزرگ ۶ اینچی می باشد و از روی نامگذاری آن نیز مشخص است. دوم، این گوشی دارای پردازنده مدیاتک ۱۰ هسته ای می باشد. در حالی که بهترین گوشی های موجود دارای پردازنده ۸ هسته ای می باشند.

گوشی هوشمند ایسر Predator 6
غول هوشمند ایسر Predator 6

این گوشی دارای ۴ گیگ رم بوده که کمک شایانی به سرعت بارگذاری و لود بازی ها، همینطور سرعت پردازش و کارایی آنها کرده و پشت این گوشی نیز دوربین ۲۱ مگاپیکسلی آن خودنمایی می کند.

به هر حال اگر شما آن را تکه تکه هم کنید، Predator 6 یک هیولا در بین گوشی های هوشمند است.

همچنین این گوشی دارای ۴ اسپیکر جلو ، دقیقا مانند تبلت گیمینگ ایسر Predator 8 بوده، و بازخورد حسی بسیار قوی در موقعیت های مختلف دارد. ایسر اعلام کرده که ویبره ی این گوشی دقیقا مانند چیزی است که در دسته های گیمینگ وجود دارد.

نمای جلوی ایسر پردتور 6
نمای جلوی ایسر Predator 6

از نگاه کردن به این گوشی، و دیدن تمام قدرت و تمرکز آن که برای گیمرهاست و لبه های تیزی که دارد به نتیجه ای جز یک طراحی بزرگ نمی رسید.

نمای پشت ایسر پردتور 6
نمای پشت ایسر Predator 6

پروژکتور Predator

اگر علاقه ای به بازی های موبایل ندارید ممکن است به پروژکتور Predator علاقمند شوید، پروژکتور گیمینگی که می تواند تصویر ۱۲۰ اینچی بر روی دیوار برای شما ایجاد کند.

زیبایی این پروژکتور به کوتاه برد بودن آن است، به این معنی که اگر این پروژکتور را در فاصله بسیار کمی از دیوار قرار دهید باز هم تصویری بزرگ برای شما بر روی دیوار به نمایش خواهد گذاشت.

پروژکتور ایسر
پروژکتور ایسر

و در آخر اینکه ایسر هنوز قیمت و زمان رسمی وارد بازار شدن این دو غول خود که آنها را دستگاه های سری Predator نامیده اعلام نکرده است.

به زودی این گوشی و پروژکتور در فروشگاه نوبیس برای شما دوستان عزیز قابل خرید خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید