ایسوس N552 با پردازنده SkyLake و گرافیک Nvidia

0
753
ایسوس
N552
ایسوس
ایسوس N552

ایسوس کار بسیار خوبی از بابت اعلام رسمی زمان و جزئیات آمدن نوت بوک ها و لپ تاپ ها با سخت افزار بالا انجام می دهد. تعجب بر انگیز است که این به چه معناست؟ بله این به این معنیست که سی پی یو و پردازنده جدید اینتل یعنی SkyLake, در حال حاضر به یک فاکتور مهم در بین کامپیوتر ها و لپ تاپ ها و موبایل ها تبدیل گردیده و ایسوس اعلام کرده که برخی مدل های جدید در دو سایز و اندازه به سری N اضافه خواهد شد. و ما شاهد قدرت نمایی پردازنده های اینتل و گرافیک های انویدیا در نوت بوک های سری N ایسوس خواهیم بود.

با بررسی ایسوس سری N جدید همراه دنیای دیجیتال نوبیس باشید.

این اندازه ها در ایسوس شامل ۱۵٫۶ اینچ N552 و ۱۷٫۳ اینچ N772 می باشد که بر روی هر دو می توان یک پنل نمایشگر ۴K IPS نصب کرد. این به این معنیست که ورژن های قبلی نمایشگر را ساپورت نمی کند؟ خیر، ایسوس تصمیم گرفته که نمایشگر ۴K IPS به صورت اصلی بر روی این مدل ها خواهد بود و البته ورژن های ۷۲۰P و ۱۰۸۰P را نیز ساپورت خواهد کرد.

N552

من چیزی در مورد ظاهر و بیس سری N ایسوس به شما نخواهم گفت اما تصور کنید که یک پنل نمایشگر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی با پوشش صد در صدی sRGB چه مقدار دوست داشتنی خواهد بود، همینطور تصور کنید که یک سی پی یو ۴ هسته ای Core i7 نسل جدید اینتل SkyLake، و ۱۶گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت اس اس دی (با حداکثر سرعت خواندن ۱۵۰۰ مگابایت بر ثانیه) بر روی آن قرار دارد. سپس به این لپ تاپ با بهترین قطعات، کارت گرافیک گیمینگ انویدیا GTX 960M ورژن دسکتاپ را اضافه کنید. خواهید دید که این دستگاه قادر به انجام هر کاری از جمله ۳D رندرینگ و کارهای سنگین تر از گیم می باشد.

Asus N552
Asus N552

از آنجایی که ظاهر و کناره های دستگاه بسیار مهم است، اجازه دهید آن را برایتان شرح دهم. ایسوس سری N دارای درب و دور کیبورد آلومینیومی بوده و ما در کنار یک پورت یو اس بی نوع C که سرعت آن دو برابر USB3 می باشد و همچنین ۳پورت USB3، یک پورت اترنت RJ45، یک پورت HDMi، جک هدفون و میکروفون و مینی دیسپلی پورت مشاهده می کنیم. ایسوس در مورد سیستم صوتی این لپ تاپ بسیار جدی عمل کرده به طوری که از اسپیکر SonicMasters به همراه آمپیلی فایر B&O ICEpower کلاس D استفاده نموده است. البته قیمت این لپ تاپ تاکنون مشخص نشه است.

ایسوس N552

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید