شارژر وایرلس گرد سامسونگ، شارژری از آینده

0
1187
شارژر وایرلس Chee سامسونگ در 2 رنگ سفید و مشکی
شارژر وایرلس Chee سامسونگ
شارژر وایرلس Chee سامسونگ در 2 رنگ سفید و مشکی
شارژر وایرلس Chee سامسونگ

در دنیای امروز، ما در حالی که دستگاه های تلفن همراهمان مانند چسب به دستانمان چسبیده روزمان را سپری می کنیم و به این طرف و آن طرف می رویم. اغلب ما می دانیم که بدترین حالت این است که روزانه چندین بار و هر دفعه ۲٫۵ تا ۳ ساعت نیاز است که بنشینیم و صبر کنیم تا گوشی تلفنمان کامل شارژ شود و البته معمولا زمان کافی برای این کار وجود

شارژر وایرلس پرسرعت Qi سامسونگ
شارژر وایرلس Qi سامسونگ

ندارد. ما براستی یک جامعه در حال حرکت و رو به پیشرفت هستیم پس چرا نباید راه های جایگزین را قبول کنیم؟ تمام اینها درباره ی پیشنهاد راهیست که زمان شارژ دستگاهای تلفن هوشمندمان را ۱٫۴ در مقیاس زمان کوتاهتر می کند، یک شارژر وایرلس سریع چیزیست که در مورد آن صحبت می کنیم. بله درست است ، سریع شارژ کردن و شارژر بی سیم دو تکنولوژی جدا از هم هستند، به خاطر اینکه تمام شارژرهای وایرلس موجود کارایی کمتری نسبت به شارژرهای دیواری دارند غالبا بدون استفاده می باشند. اما زمانی که شما دو تکنولوژی را کنار هم قرار می دهید یک چیز با ارزش و فوق العاده بدست می آورید.

در ادامه با معرفی شارژر وایرلس Qi سامسونگ در دنیای دیجیتال نوبیس همراه ما باشید.

شارژ گوشی توسط شارژر وایرلس Qi سامسونگ
شارژ گوشی توسط شارژر وایرلس Qi سامسونگ

اگر شما گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۵ یا گلکسی S6 Edge را دارید یا تصمیم به خریداری هرکدام از آنها دارید، با هزینه ۷۰ دلار و خریداری شارژر بی سیم، می توانید یک بخش رسمی از پروژه ای که سامسونگ آن را شارژری از آینده نامیده است باشید. این شارژر گرد، بسیار ساده و کاربر پسند است. زمانی که شارژ دستگاه پر می شود به شما از طریق LED هایی که در آن به کار رفته هشدار می دهد و البته این شارژ شدن بسیار سریع می باشد. به عنوان مثال، نوت ۵ که دارای یک باتری با حجم ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است هم اکنون می تواند از طریق تکنولوژی شارژ وایرلس سامسونگ که Qi یا چی نامیده می شود، زیر ۲ ساعت شارژ شده، که طبق گفته سامسونگ، این شارژر وایرلس زمان شارژ ۰ تا ۱۰۰ گوشی را تا ۵۰ دقیقه کاهش می دهد.

شارژ گوشی با شارژر وایرلس سامسونگ Qi
شارژر وایرلس سامسونگ Qi

این تکنولوژی زمانی معنی پیدا می کند که شما به اثری که بر روی آینده دستگاه ها می گذارد فکر کنید. اکنون آن استانداردی که تکنولوژی شارژر وایرلس Qi به تولید کنندگان لوازم الکترونیکی داده، حتی قبل از آنکه ما بدانیم شاهد شروع قرار گرفتن این شارژر وایرلس ۱۵ واتی روی دستگاه های بیشتری خواهیم بود. و به زودی معیار شارژ یک دستگاه ۳ برابر سریعتر از چیزی که تجربه کرده ایم خواهد شد.

اما آنهایی که دستگاه های سامسونگ را ندارند چه کاری باید انجام دهند؟ چرا ما نباید بتوانیم از شارژر پد وایرلس پرسرعت استفاده کنیم؟ در واقع، ما می توانیم. سامسونگ اعلام کرده شارژر جدید گوشی های هوشمندی را که استاندارد شارژر وایرلس Qi را دارند پشتیبانی خواهد کرد. و در آخر شارژر وایرلس هم اکنون بر روی سایت سامسونگ قابل سفارش است و انتظار می رود که تا ۳ هفته دیگر وارد بازار شود.

نوبیس این قول را به شما دوستان گرامی می دهد که به محض وارد بازار شدن این شارژر وایرلس آن را برای استفاده شما  بر روی فروشگاه خود قرار دهد.

شارژر وایرلس Qi سامسونگ
شارژر وایرلس Qi سامسونگ

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید